منتديات احلى حب وهمس الروح
اهلا بالعضو الجديد في منتداك

منتديات احلى حب وهمس الروح

 
HomeالبوابةGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
*اهلا وسهلا بيكم في منتداكم اتمني انه يعجبكم وتلاقوا فيه كل اللي تحبوه واللي عايز اشراف علي اي قسم انا تحت أمره

Share | 
 

 اعرف صاحبك وعلم عليه

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
king love
MoDERaToR
MoDERaToR


عدد المساهمات : 605
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 2009-08-24
العمر : 26
الموقع : neer to her

PostSubject: اعرف صاحبك وعلم عليه   Thu 27 Aug 2009, 12:55 pm


السلام عليكم ورحمه الله


عاوز تعرف صاحبك

الاول لازم تعرف اننا كلنا فينا عيوب ومميزات


يعني كلنا بنجمع بين الصفات المتناقضه


كل شخص جواه جزء من كل الصفات


يعني حتلاقي جواك صفه الكرم والبخل


وحتلاقي الذكاء والغباء والشهامه والنداله


وكل الصفات موجوده بنسب متفاوته


والصفه اللي بتطغي علي باقي الصفات هي دي الصفه المميزه للشخصيه


تعالي بقي طبق الكلام ده علي صحابك


وحدد كل واحد ايه الصفه المسيطره فيه

صاحبك البخيل

تلاقيه دايما اخر واحد يحط ايده في جيبه وانتم قايمين من علي القهو
علشان تحاسبوا القهوجيه




صاحبك الغبي
اخر واحد يضحك علي نكته قالها واحد تاني وتلاقيه بيضحك بصوت عالي



صاحبك المغرور
دايما يتكلم عن انجازاته اللي عملها


ودائم التحدث عن المهارات اللي عنده


ومش عند غيره وتلاقي امكانياته اقل بكتير من طموحاته



صاحبك البكاش

الكذاب نسااي يعني يحكي لك حاجه النهارده


وتاني يوم يحكي لك نفس الحاجه بصوره تانيه خالص




صاحبك الندل
اول واحد يجري لما ابو البنت اللي انت ماشي معاها


يقفشك وانت ماسك ايدها



صاحبك الحقود
قليل الكلام علي وجهه ابتسامه مالهاش ملامح


تزيد الابتسامه دي لما تتمسك في خانه اليك


وانت بتلعب طاوله وهو بيتفرج عليك


صاحبك اللي تصاحبه
هو اللي تلاقيه وقت الضيق

اللي يحب لك الخير

اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح

اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام

اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك


اللي يرد غيبتك


اللي تحس انه اكتر من اخوك



والمثل الشعبي بيقول

اعرف صاحبك وعلم عليه




يعني يا اما علامه صح او علامه اكس




مش كده ولا ايه؟؟؟




--------------------
Back to top Go down
View user profile http://a7la7ob.7olm.org
 
اعرف صاحبك وعلم عليه
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
منتديات احلى حب وهمس الروح :: منتديات الحب :: افتح قلبك-
Jump to: