منتديات احلى حب وهمس الروح
اهلا بالعضو الجديد في منتداك

منتديات احلى حب وهمس الروح

 
HomeالبوابةGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
*اهلا وسهلا بيكم في منتداكم اتمني انه يعجبكم وتلاقوا فيه كل اللي تحبوه واللي عايز اشراف علي اي قسم انا تحت أمره

Share | 
 

 تزوج اثنين فى ليلة واحدة حقيقية ومضحكة

Go down 
AuthorMessage
The shield
مشرف عام
مشرف عام
avatar

عدد المساهمات : 654
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 2009-08-24
العمر : 27
الموقع : وانت مالك

PostSubject: تزوج اثنين فى ليلة واحدة حقيقية ومضحكة   Thu 03 Sep 2009, 10:39 pm

قصة حقيقية غريبة وفي نفس الوقت طريفة ومضحكة:
هذا رجل يبلغ من العمر 35 سنة عايش احلى عيشة لانه تزوج امرأتين في ليلة واحدة!!!!
بتسألوا كيازاى؟؟ الحكاية وما فيها ......
ان هذا الرجل كلم اهله على انه عايز يتزوج فرحوا اهله وراحوا لجيرانهم وطلبوا بنتهم للولد
المهم اهل العروسة طلبوا وقت عشان ياخذوا راي البنت وبعد مدة جا ابن عم البنت وخطبها فاخونا الاول خاف انهم يرفضوه ونسي الاولى وراح وخطب واحدة ثانية من دون علم اهله وافقت البنت اللي طلبها وبعد يوم واحد جه رد جيرانهم وافقوا على الرجل خوينا ومن حظ الشاب ان جيرانهم طلبوا الزواج يوم الخميس
وجات الطامة ان الزوجة الثانية طلبت الزواج في نفس اليوم لكن الفرق ان الزوجة كانت عايزة الزواج في قصر افراح وجيرانهم طلبوا الحفلة تكون بسيطة في المنزل

في يوم الزواج راح واخذ الزوجة الاولى اللي هي بنت الجيران وداها الفندق وقال لها انا هيروح يجيب العشا ههههههههههههه..
وراح القصر واخذ زوجته الثانية ومر على المطعم واشترى ثلاثة نفر وثلاث علب ببسي
الزوجة الثانية استغربت وقالت احنا اثنين لمين النفر الثالث ؟ ما ردش عليها
اخذها الفندق ودخلها على العروسة الاولى
ما صدقوش اللي بيحصل عروستين في نفس الليلة وبلبس الفرح ... ههههههههههه
المهم اخونا ما كلمهمش راح فرش العشا وقالهم عايزين نتفاهم ولا نتعشى قالت العروستين لااااااااا نتفاهم وحكالهم القصة وبعد ما انتهى قال :دلوقت انتوا بنات ابكار فالبنت الي عايزة تستمر معايا حياها الله والبنت اللي عايزة تتطلق تقولي .
ردت الزوجة الثانية وقالت انا عايزاك علشان تسبق الاولى هههههههههههههه.
وقالت الزوجة الثانية وانا بردة عايزاك ههههههههههههههههه
قال الزوج السعيد: خلاص اتوكل على الله انا بقى و ســــــــــــمو بالله واتعـــــــــــــــــــــــشو:::
The Shield
Back to top Go down
View user profile http://a7la7ob.7oolm.org
sound of lost love too

avatar

عدد المساهمات : 380
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 2009-08-30
الموقع : هعيش معاه هوابس

PostSubject: Re: تزوج اثنين فى ليلة واحدة حقيقية ومضحكة   Thu 03 Sep 2009, 11:17 pm

ههههههههههههه والنهاية يعنى عمل اية ؟
طلق مين فيهم واتجوز مين؟
بس حلوة ومضحكة جدااااااااا
Back to top Go down
View user profile
king love
MoDERaToR
MoDERaToR


عدد المساهمات : 605
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 2009-08-24
العمر : 27
الموقع : neer to her

PostSubject: Re: تزوج اثنين فى ليلة واحدة حقيقية ومضحكة   Fri 04 Sep 2009, 12:26 pm

هههههههههههههههه

ايه ده


ما هو كدا خلاص

دخل عالاتنين

هههههههههههههههههههههه

ربنا يساعده

ويوعدنا يارب

*************************************
Back to top Go down
View user profile http://a7la7ob.7olm.org
 
تزوج اثنين فى ليلة واحدة حقيقية ومضحكة
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
منتديات احلى حب وهمس الروح :: التسلية والترفيه :: ضحك وفرفشه-
Jump to: